niedziela, 31 stycznia 2010
Zając w porcelanie... czyli Splocik zaprasza

zapisałam się na konkurs u Splocika , pod tym linkiem więcej informacji... zapraszam serdecznie :)

piątek, 29 stycznia 2010

no i dopadło mnie... kicham, prycham, tony chusteczek higienicznych codziennie wyrzucam... koszmar jakiś...

głowa pęka, katar gdzieś w niej siedzi - mam wrażenie za oczami... wcale to nie jest przyjemne uczucie, ale tak to jest jak się ma w domu dwa małe szkraby, które prawdopodobnie w duzym stopniu przyczyniły się do mojego samopoczucia, bo same sa smarkające... jednym słowem kicha

w każdym innym przypadku wzięłabym jakis fervex albo inne teraflu i byłoby dobrze, a teraz zostają mi tylko czosneczek i cytrynki...

 

Za oknem piękna zima a ja uziemniona w domu, tak bym sobie wyszła na spacer gdzieś w pola... z chłopakami wytarzała się w śniegu a tu nic... została mi herbatka i widok za oknem.

 

Na tamborek wskakuja po kolei kołderkowe kwadraciki:

ten dla Weroniki juz odleciał do bazy do Krakowa

 

 

fajnie sie go haftowało, ale ta ilość ćwierćkrzyzyków... ło matko...

Teraz haftują się dwa imienne kwadraciki: dla Grzesia i Nikolki. Musiałabym tez pomyślećc o jakichs zapasikach...

 

Niestety, w związku z zaplanowanym remontem sw pokoju chłopców (tapetowanie i przemeblowywanie) czasu na swoje przyjemności mam tyle co kot napłakał, więc Egipt trochę przesuwa się w czasie...

oczywiście ja-humanistka- pięćset razy przeliczałam wzór nim zamówiłam kanwę. Zdecydowałam się na 16' Rustico Zweigart i .... pip pip pip  machnęłam się w obliczeniach ,

 zabrakło mi 6 cm

 

nic to... i na to się znalazł sposób... wyszyję póki co sama maskę, a potem ewentualnie zrobię sobie  tego tryptyk...

Postawiłam juz nawet pierwsze krzyżyki, ale nie ma jeszcze co pokazywac...

 

 

 

***

 

może spróbuję szczęścia...

U Vilemoo , gdy 55555 na liczniku się pokaże

u Myosthis do Walentynek

w Atelier Konstancji do 31.stycznia

w Radosnym czasie  do Walentynek

w  koralikstory do 1. lutego

u mamyNicolki  do 8.lutego

zapisałam się także na Candy powitalne w swoim świecie  do 30.stycznia

i  u Wendy do 10.lutego

Tukara oferuje klateczki... losowanie 14. lutego

 

 

środa, 20 stycznia 2010

Kasiulkowi dziękuję za instrukcje! pewnie w tym poście bedzie wykorzystana ;)

 

a tymczasem pokazuję co przybyło Weronisi ;) jak widać brakuje jeszcze kilku xxx w literce A, ale dzisiaj mam nadzieję skończyć... może nawet cały kwadracik...

 

w lewym dolnym rogu pomalutku zaczyna wyłaniać się Bella... :)

no i zapisałam się na kolejne dwa imienne kwadraciki: dla Nikośki i dla Grzesia... i jak dla Grzesia mam juz pomysł, tak dla Nikolki myślę i myślę...

dzis taki dzień szalony, od rana w rozjazdach... ledwo wejdę do domu to zaraz znów trzeba wyjehać... nie cierpię takich dni, gdzie nawet spokojnie nie mam czasu herbaty wypić...

ale dzis ważny dzień w zyciu moich chłopców: Kubuś miał bal w przedszkolu, na który to bal pierwszy raz "załapał" się Szymek... z płaczem opuszczalismy przedszkole, bo on jszcze nie chce ;)

 

dzis przyszła wyczekiwana przesyłka z Needleart (AAAAAAAAAAAA Kasiulku dzięki!!!!)

Wszystko juz przygotowane, więc niebawem biorę się do pracy :)

Kanwa Rustico 16', mulinki i schemacik, który udało mi się skompletować dzięki uprzejmości Koleżanek z Kuferka .

 

przy okazji dostałam katalog.... i oczopląsu ;)

zachorowałam na kilka rzeczy a w szczególności na te Irysy

 

i tego Buddę... oj jakby mi pasował do mojej nowej przyszłej sypialni ;)

poniedziałek, 18 stycznia 2010

Na tamborku kolejny kołderkowy kwadracik... tym razem dla Weronisi... literki imienia mam nadzieję dzisiaj skończyć... róza już jest... jutro chciałabym zacząć Bellę - tudzież Piękną, jako że dziewczynka lubi księżniczki...

 

dzis też wyciąnłam "przykurzoną" robótkę, bo nie zaglądałam do niej daaaawno... postawiłam kilka krzyżyków i plątanina xxx pomalutku zaczyna przypominać agfrykańskie drzewko :)

mam nadzieję, że jutro przyjdzie przesyłka z www.needleart.pl (wrrrrrrrrr ktoś może mnie nauczyć jak sprawić, żeby nie wskakiwał cały link a tylko np. Needleart??)

 

 

piątek, 15 stycznia 2010
tygrysiątko

jeszcze jeden hafcik kołderkowy... tygrysiatko na podusię dla Oliwierka

 

środa, 13 stycznia 2010
poszukiwany, poszukiwana

Dziewczyny na pomoc...

marzy mi się ten obraz do duzego pokoju, gdzie różne egipskie motywy mi się plączą...

schemat mam, poleciałam dzisiaj wydrukować i co? wydrukowałam, ale... no własnie duże ALE ... znaki nieczytelne, myślałam, że da się z nim coś zrobić, niestety pan próbował, kombinował i nic :(

ostałam z niewyraźnym schematem... gdyby któraś z Was miała może namiar na ten wzór (to anchorowski), proszę o jakieś info...

wtorek, 12 stycznia 2010

leniwie mi.... łoj jak leniwie...

 wstyd przyznać, ale krzyżyków powstaje tyle co kot napłakał...

rozrysowałam sobie imię dla Weroniki, dziewięcioletniej dziewczynki z porażeniem mózgowym, padaczka i cytomegalią,  dla której haftowała będę kwadracik imienny... dziewczynka lubi księżniczki, więc na jej kwadraciku obok imienia znajdzie się róża i księżniczka Bella...

Mam nadzieję, że Weronisia będzie zadowolona...

 

 

 aga.grazynaa prosiła o zdjęcie gotowego logo Realu Madryt (podaj maila to podeślę Ci schemat-mam w pdf). Wyhaftowane - nim trafiło na kołderkę  714 dla Maćka - wyglądało tak:

wyszywałam muliną DMC 892, 791, 726, 3863 na kanwie 16

 

piątek, 08 stycznia 2010
skromnie rozpoczęty Nowy Rok

Witam w Nowym Roku.

Mam nadzieję, że będzie on przyjemny dla wszystkich (Łącznie z mną ;) ).

Jakieś postanowienia noworoczne trzebaby było zrobić, ale chwilowo nie mam do tego głowy...

Robótkowo u mnie zastój... w grudniu praktycznie nic nie haftowałam, powstały jednynie dwa zapisowe kwadraciki kołderkowe

dla Kornelki

 

i dla Mikołajka na poduszkę, Mikołajek jest malutkim kilkumiesięznym braciszkiem półtorarocznego Karolka, dla którego kołderkowo przygotowuje kołderkę

 

el_kwiatozo... Iwonko, schemat metryczki poleciał na maila :) miłego wyszywania

free counters