czwartek, 29 kwietnia 2010
kwieciście-ogrodowo

ostatnie dni spędzam pracowicie w ogrodzie... pracowicie oczywiście na tyle na ile pozwala mi mój coraz to większy brzuszek... cóż 28 tydzień zobowiązuje ;)

 

w każdym razie pochwalę sie moimi tulipankami, które przekwitaja pomalutku

 

po majowym weekendzie mam zamiar rabaty obsadzić kwiatkami i wtedy uznam, że hm... oprócz plewienia w ogrodzie zrobiłam to co miałam.

 Wekend majowy zapowiada się fajnie oczywiście o ile dopisze pogoda. Wybieramy sie z przyczepa do Makowa Podhalańskiego...chłopcy luz odliczaja noce: ile razy jeszcze musza sie wyspac nim pojedziemy na miniwakacje ;)

Robótkowo sie kreci...

na tamborku  wskoczyła metryczka dla znajomych, do których wybieramy sie 8 maja... (mam nadzieję, że zdążę) i oczywiście kwadraciki kołderkowe: tym razem zapisowe dla Oliwki i Szymonka. Dla Oliwki przygotowuję Śniżk e ze zwierzaczkami a dla Szymka logo z bajki disney'owskiej Cars.

 

A tak cudnie kwitna moje storczyki:

 

 

czwartek, 22 kwietnia 2010
powrót z blogowego urlopu

daaaawno mnie nie było... głównie spowodowane to było problemami zdrowotnymi... na szczęście teraz juz wszystko ok, ciąża rozwija się prawidłowo no i najwazniejsze do moich dwóch zwairowanych-cudnych synków dołączy siostrzyczka!!!

mam nadzieję, że dwóch niezależnych lekarzy nie pomyliło się ;)

 

w międzyczasie były Święta Wielkanocne, potem chyba najtragiczniejsze do tej pory moje urodziny... :( niestety, od tego roku data 10. kwietnia nie będzie tylko data moich kolejnych urodzin... :(

robótkowo cos sie posunęło do przodu...

powstało kilka kwadracików na potrzeby projektu www.kolderki.org

dla Kasi

 

dla Oliwci

 

dla Filipka

 

i dla Wojtusia

 

poza tym aktualnie na tamborku 3 zapasiki

 

przed urlopem zaczęłam wyszywanie Tutenhamona, niewiele wyszywałam w czasie chorowania...

aktualnie wygląda tak

free counters